Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Продължението на драмите с копчето за багажника, което е на плафона. Както се очакваше копчето работи 10-на дена и отказа, случи се че нямах работа и след 10 минути всичко беше на парчета. Принципът на работа на копчето е абсолютно същият като на дистанционно на телевизор, който е разглобявал знае т.е. пълен смях. Почистих го - закачам - ташак, мръдна платката на някъде с пръст закачам - работи, не работи - ташак и така 15 пъти
    Накрая ми направи впечатление, че някой е подложил на платката от едната страна изолирбан и то от същия който си е заводски по колата, т.е. най-вероятно е намествана тая кирлива платка още в завода щото си знаят факаните италиянски копчета. Та с 300 зора на налучкване подложих от единия край малко хартия от визитна картичка за да мръдне платката с 1мм и факаното копче заработи - докога не знам, пълна порнография
    Last edited by code; d.m.y г., 19:18.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      Продължението на драмите с копчето за багажника, което е на плафона.
      А Аз защо нямам такова копче на плафона?

      Comment


      • Първоначално публикувано от atanas_bikov Покажи съобщение
        А Аз защо нямам такова копче на плафона?
        На тебе ти се натиска емблемата сигурно
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          На тебе ти се натиска емблемата сигурно
          ДА

          Comment


          • Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение

            ПП. Голяма простотия написах. Все пак съм объркал посоката на амперклещите, понеже меря на минусовия кабел. Не се стърпях и ходих пак да меря. Алтернаторът си зарежда нормално акумулатора с 5А ток, при студен двигател и тихи обороти.
            По почина на колегата "b_angelov" изнамерих и аз едни ампер-клещи и се втурнах да меря.
            Резултат - 4-5А ток на кабела, който идва от алтернатора към генератора. Ако изключа всички консуматори, показанията на ампер-клещите падат до към 2А.
            Въпреки това, зарядното напрежение на акумулатора при включени повечко консуматори при студен двигател и обороти на празен ход, съвсем целенасочено пада.
            Ако вдигна оборотите на двигателя до 1500 об/мин, то тогава зарядното напрежение стига до 14,2V.
            Нещо не е наред, а на мен никак не ми е ясно кое е то!
            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

            Comment


            • акумулатора се зарежда с ток . щом мериш 5 ампера ток, значи се зарежда.
              що не пробваш да върнеш оригиналния реле регулатор.
              точка

              Comment


              • Защо не отидеш на читав майстор...мен ме вкараха във филми некадърници...
                Няколко пъти колата пали със замисляне..отивам да мерят акумулатора...гаранционен е и ми викат имаш утечка...викам еб*х го...какво стана..
                Отивам при мой приятел алармаджия..и го бива...гледаме, мерим и вс в норми, няма никаква утечка...демек в тъпия магазин на Варта ме метнаха...искат не искат...ще ми подменят акумулатора и това е!

                Чета тази тема и се чудя..не откриваш проблема доста време, не е ли време да се намеси кадърен майстор.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                  По почина на колегата "b_angelov" изнамерих и аз едни ампер-клещи и се втурнах да меря.
                  Резултат - 4-5А ток на кабела, който идва от алтернатора към генератора. Ако изключа всички консуматори, показанията на ампер-клещите падат до към 2А.
                  Въпреки това, зарядното напрежение на акумулатора при включени повечко консуматори при студен двигател и обороти на празен ход, съвсем целенасочено пада.
                  Ако вдигна оборотите на двигателя до 1500 об/мин, то тогава зарядното напрежение стига до 14,2V.
                  Нещо не е наред, а на мен никак не ми е ясно кое е то!
                  Май ще се окаже,че тези с допълнителния подгрев са си така,май и няма нищо на колата,просто и трябва каране.Миналата седмица имахме в сервиза една 159-ка 1.9 120 коня с подгрев ,със скапани алтернатор и акумулатор,от каране на къси разтояния.Тези коли са направени за каране,а не за преходи от 2-3 км. сутрин и токова вечер.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • Колеги незнам дали е тук мястото да питам но все пак ще пробвам, до къде трябва да ми стига стрелката за налягането на турбото при пълна газ ? Карам 159 2.4

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от V.Nedelchev Покажи съобщение
                      Колеги незнам дали е тук мястото да питам но все пак ще пробвам, до къде трябва да ми стига стрелката за налягането на турбото при пълна газ ? Карам 159 2.4
                      Точно преди маркера 1.6 на около 1.5
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Точно преди маркера 1.6 на около 1.5
                        Мхм благодаря и още един въпрос държа газта натисната до някъде и гледам стрелката мърда няколко пъти нагоре надоло рязко и тогава застава на определени барове и като и дам пълна газ пак си отива там преди 1.6 нормално ли е ?

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от V.Nedelchev Покажи съобщение
                          Мхм благодаря и още един въпрос държа газта натисната до някъде и гледам стрелката мърда няколко пъти нагоре надоло рязко и тогава застава на определени барове и като и дам пълна газ пак си отива там преди 1.6 нормално ли е ?
                          Нормално е на парт тротъл да има колебания на буста но не фрапантни
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Нормално е на парт тротъл да има колебания на буста но не фрапантни
                            Колега кажи не невежия(на мен) какво е на парт тротъл?
                            И на мен като подам газ до дупка започва да се покачва и някъде по пътя до края спира за малко, леко нагоре-надолу и пак тръгва до края.
                            Иначе ми държи 1,6 и чак след като мина 4000об./мин. пада на 1,5 и след малко на 1,4.
                            Аз съм с 2,0jtdm.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от atanas_bikov Покажи съобщение
                              Колега кажи не невежия(на мен) какво е на парт тротъл?
                              И на мен като подам газ до дупка започва да се покачва и някъде по пътя до края спира за малко, леко нагоре-надолу и пак тръгва до края.
                              Иначе ми държи 1,6 и чак след като мина 4000об./мин. пада на 1,5 и след малко на 1,4.
                              Аз съм с 2,0jtdm.
                              еми парт е част/частично какво може да е - непълна газ
                              Last edited by code; d.m.y г., 08:20.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                                еми парт е част/частично какво може да е - непълна газ
                                Незнаех какво е.
                                На мен го прави при пълна газ понякога ама сигурно е нормално.

                                Comment

                                Working...
                                X